Onsdagssejladserne starter 1. Maj og slutter 25. September, dog sejles der ikke de 5 onsdage i Juli (3, 10, 17, 19 og 31 Juli), og 12 juni pga. Sailing week..

Vi mødes i klubhuset omkring kl 17:15 for at sige hej, og beslutte dagens bane. Alle spørgsmål er velkomne, og der er ingen skam i at fortælle de andre deltagere, at man måske ikke er så stærk i denne disciplin, og at de andre deltagere derfor gerne må vise lidt hensyn.

Alle sejlbåde kan deltage. Der er ingen betaling for deltagelse, du skal dog være medlem af en sejlklub. Mød blot op og meld dig ind på banen eller ved skippermødet, så vi kan få dig ind i systemet.

Har du målebrev på båden starter du som Racingbåd, mangler du gyldigt målebrev starter du som Cruisingbåd.

Efter sejladsen tændes grillen ved klublokalet, hvor medbragt mad kan tilberedes. Klubben sørger for at der er sennep, ketchup og ristede løg.
Forfriskninger kan købes i klublokalet.

SPONSOR: Kronborg Marine Bådsalg