Hven Rundt fra Helsingør
7. September 2019

Helsingør Sejlklub har atter fornøjelsen at invitere til den traditionsrige distancesejlads Hven Rundt lørdag den 7. september 2019 med start ved Helsingør Nordhavn.

Kapsejladsen er åben for alle og der sejles efter DH og derudover er der et cruisingløb for både uden målebreve.

Bureauet har åbent 07.00 til 09.30

Der er en let morgenmad (inkl. i prisen) kl. 08.00 og skippermøde kl. 09.00 i Helsingør Sejlklubs lokaler.

Racing start kl. 10.00 efterfulgt af cruising (tursejler) start.

Efter sejladsen tændes der op i klubbens grill, og alle deltagere er velkomne til at grille deres medbragte mad. Drikkevarer kan købes i klubben.

Tilmelding sker via klubbens hjemmeside, se forsiden eller tryk herunder, og vi fastholder en pris for deltagelse på KUN kr. 200,-

Sponsorer for kapsejladsen er Astrid Fiskeri A/S som vi mødte i form af en trawler under samme kapsejlads i 2018 samt Kronborg Marine Bådsalg i Helsingør

Spørgsmål angående kapsejladsen kan sendes til kapsejlads@helsingorsejlklub.dk

mvh