Jollepladsen

Regler for brug af jolleplads i samarbejde med kajakklubben kan hentes Endelig udgave_regler_kajak og sejlklub_udearealer_21.2.2024.pdf

Må min jolle stå på Jollepladsen?
For at din jolle kan stå på jollepladsen skal du have kontrakt med Havnekontoret og være medlem af Helsingør Sejlklub.

Du skal have en godkendelse af Ungdomsudvalget eller Klubbens bestyrelse, før din jolle må blive opbevaret på jollepladsen. Jollen skal være en sejl-jolle. Jollen må ikke have en køl. Jollen skal ud og sejle på vandet mindst 1 gang indenfor 2 år. Ellers vil din jolle blive fjernet uden varsel. Vi forbeholder os retten til at kunne flytte din jolle til et andet sted på jollepladsen hvis det er nødvendigt. Hvis der kommer ridser/hærværk eller bliver stjålet, er det egerens eget ansvar.

Må jeg bruge Jollepladsens slæbested?

Du må kun bruge slæbestedet, hvis du har fået en godkendelse fra Ungdomsudvalget eller klubbens bestyrelse. Det er kun tilladt at søsætte mindre joller uden motor og køl.

Klubbens både er undtaget for disse regler.

Hvis du er indforstået med reglerne, har du mulighed for at stille din jolle på jollepladsen, og bruge slæbestedet.